Ідеальне весілля в ресторані HayLoft 2.0

Мрієте про ідеальне весілля на природі, але зіткнулися з труднощами організації? Ми знаємо що робити – вибрати ресторан HayLoft 2.0 у самому серці парку ВДНГ!

Середній чек: 1000-1500 грн/чол

Замовити дегустацію

Чому ми?

  • За нашими плечима – понад 150 весільних заходів. Ми знаємо, які форс-мажори можуть відбутися під час урочистостей. А головне – як з ними впоратися швидко та непомітно для гостей.
  • Всі важливі локації знаходяться в пішій доступності: РАГС №1 для розпису, яблуневий садок – для фотосесії або виїзної церемонії. Компактна логістика гарантує, що ви не витрачатимете час у пробках.
  • Інтер’єр ресторану створювався для свят. Вам не потрібно витрачати час, сили та гроші на пошук декору.
  • Страви з м’яса та овочів готуються на відкритому мангалі. Вони підкорять серце та шлунок кожного гостя! 
  • На території ВДНГ працюють бомбосховища у павільйонах №1 та №5.

HayLoft 2.0 – це не просто місце для весілля. У нас ви можете замовити все необхідне для організації урочистостей:

  • особистий координатор;
  • декоратор;
  • ведучий;
  • DJ;
  • апаратура;
  • дитяча кімната;
  • жива музика;
  • місце для проведення виїзної церемонії;
  • великий паркінг;
  • весільний торт.

Спеціальна пропозиція для молодят

Ми розуміємо, що весілля – неповторна подія. І ви хочете заздалегідь переконатися, що ми зможемо організувати вашу урочистість на гідному рівні. Тому запрошуємо молодят, які розглядають HayLoft як ресторан для весілля, на безкоштовну передвесільну дегустаційну вечерю.

Замовити дегустацію

Щоб замовити дегустацію або поставити питання щодо організації весілля, звертайтесь до персонального менеджера за телефоном: +38 067 501 4888.

Хочете побачити все на власні очі? Чекаємо на вас за адресою просп. Академіка Глушкова, 1.

Часті запитання:

— Який середній чек?

Середній чек на гостя варіюється від 1000 грн до 1500грн з людини, залежно від дня тижня, часового проміжку, формату заходу (банкет/фуршет) та Ваших побажань.

— Що входить до послуг весільного координатора?

Підбір усіх підрядників, яких потребує замовник для організації весілля:

  • фотограф,
  • відеограф,
  • ведучий,
  • діджей,
  • декоратор,
  • флорист,
  • артисти розважального жанру: саксофон, гітарист, шоу-балет, вокалісти тощо.
  • вибір відповідного текстилю під захід.

Основний обов’язок, координувати у день заходу роботу команди ресторану та підрядників. Також складання професійного меню згідно з побажаннями замовника з виходом за грамами.

— Які є додаткові послуги?

  • Можливість проведення виїзної церемонії на 3-х різних варіантах площадок.
  • Фуршетний Welcome Drink під час збору гостей.
  • Замовлення додаткових декоративних меблів для організації виїзної церемонії.
  • Замовлення весільного торта через кондитера ресторану.
  • Підготовка подарунків для гостей.

— Які умови щодо алкоголю?

  • Алкоголь за ціною магазинної полиці для компаній від 20 гостей

Ви маєте можливість замовити якісний алкоголь у нас по спец. прайсу. Для прикладу, пляшка Pinot Grigio, у нас коштує 205 грн. Це зекономить Ваш час і Ви будете впевнені в якості, адже ми особисто її гарантуємо. 

  • Алкоголь 50/50

Ви можете принести свій алкоголь у співвідношенні 50/50. 50% алкоголю Ви замовляєте у нас, інші 50% Ви приносите з собою без доплат.

  • Cork Service

Фіксована ціна за весь принесений алкоголь від 2000 грн, в залежності від кількості гостей.

 
Доставка їжі

Контактна інформація

пн-нд: з 12:00 до 22:30

Забронювати столик

    Забронювати столик

      Замовити дегустацію

        Замовити банкет у ресторані HayLoft 2.0

        Дата
        Формат події
        Повідомлення